ביום חמישי 23.5.2019 רכשתי מכשיר מסלקום ,לצערי נפלתי בפח עם "אוזניות" שמגיע לי,במתנה.
ביום ראשון ה23.5.2019 גיליתי שרימו אותי.
המכשיר עלה 1380 שח והאוזניות 749שח לערך.
כמובן שנסעתי ישירות לסלקום אבל לא עזר למרות כל הויכוחים וכ'ו.
היום חייגתי לשירות לקוחות של סלקום , הנציגה אמרה לי בפירוש (וזה מוקלט)שאני יכול להחזיר את המכשיר(ביטול עסקה) עד 14 יום זה חוק,כל עוד זה הקרטון המקורי ישנו.
האם ההקלטה של הנציגה מביאה לי סיבה די מוצדקת
לביטול העיסקה?
תודה המשך יום טוב
שלום,
בוודאי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר