לפני משהו כמו שנה, יש לי את הקבלה אם צריך תאריך מדוייק, רכשתי 3 מזגנים לבית, ואותו אדם שקניתי ממנו גם עשה את ההתקנה, אחרי תקופה מסויימת, המזגן של החדר שינה בזמן שהמזגן עדין באחריות הוא הפסיק לקרר, דיברתי עם המתקין, הוא אמר לי להזמין את השירות תיקונים של תדיראן, הזמנתי, הטכנאי של תדיראן אמר לי שברח הגז, אז הוא מילא גז, המזגן חזר לקרר לכמה ימים ואז שוב הפסיק לקרר, דיברתי שוב עם המתקין ושוב אמר לי לדבר עם השירות תיקונים של תדיראן, הטכנאי שהגיע, לא אותו טכנאי שהגיע בהתחלה, גם הוא אמר שהגז ברח, ואז הוא מילא גז, ואחרי כמה ימים שוב המזגן הפסיק לקרר, דיברתי עם המתקין שוב, ואמר שיבוא לבדוק, ולא בא, מפה לשם רצה אלוהים ונכנסנו לחורף ולא הפעלתי את המזגן, עד עכשיו ושוב המזגן היה דפוק ולא מקרר, מאחר והתקופת אחריות כבר הסתיימה, הזמנתי טכנאי מזגנים שהמליצו עליו, לאחר בדיקת המזגן, הוא מראה לי שהתשתית היא אלומיניום ולא נחושת,
1) הוא לא שאל אותי אם אני מעדיף נחושת או אלומיניום
2) הוא חייב אותי על עלות של נחושת שהיא יותר יקרה מעלות של אלומיניום
המזגן היה בהתקנה לקויה מההתחלה,
כולו עקום, יש לי תמונות ששמנו פלס על המזגן
כל התיקון עלה לי 700 שקל
השאלה אם יש פה משהו שאפשר לעשות כי זו ממש רמאות לשמה
שלום,
היה עליך לפעול משפטית בתקופת האחריות ולא להמתין עד עכשיו.
בכל מקרה, באם הותקן בדירתך מזגן ברשלנות וברמאות ויש ברשותך את כל הראיות להוכחת טענותיך, אתה רשאי לתבוע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר