קרה לאחותי מקרה מול חברת מקדונלדס ולאחר הרבה ניסיונות לתקשר עם החברה, עדיין לא קיבלתי מענה... זה תוכן המקרה מתוך הודעה ששלחתי לחברה:
לפני חודש אחותי הגיעה לסניף הזמינה מכם מנה (הקבלה מצורפת). היא ביקשה לארוז את המנה כדי לאכול אותה בבית וכשהגיעה לבית, היא פתחה את ההזמנה ואכלה מההמבורגר, שלתדהמתה, היה מלא בגבינה למרות שהיא לא הזמינה גבינה בהמבורגר. אחותי שומרת כשרות ונגרם לה נזק נפשי רב מהאירוע ואם זה לא מספיק, אני הגעתי פיזית לסניף באותו ערב כדי לשמוע מה יש לאחראי של המקום לומר וגיליתי שאת הסניף ניהלה נערה בלי גורם רציני שיכול לתת לי מענה.
מעבר לסליחות הלא מרצות של אותה אחראית, שלא תתקן את העוול שנגרם לאחותי בנושא הכשרות, היא הבטיחה לי שאקבל החזר כספי על המנה שאחותי אכלה משום שלא יכלה לזכות אותי (אחותי שילמה במזומן ולטענתה זה לא היה אפשרי). דיברתי עם אחראי נוסף בטלפון (כנראה סוג של מנהל בשלט רחוק) והוא ביקש שאשאיר פרטים כדי שיחזרו אליי. השארתי פרטים במקום ועד היום אף אחד לא חזר אליי ואני אישית חיכיתי למענה כבר כמעט חודש.
א. גרמתם לאחותי נזק שאני כאח גדול לא יכול לעבור עליו בשתיקה.
ב. לא החזרתם את הכסף על המנה שהשארנו אצלכם בסניף.
ג. גרמתם לי להתעסק עם היצירת קשר הזו אחרי שבפירוש הבטיחו לי שיחזרו אליי.
בהחלט תעודת עניות.
שימו לב בקבלה שהיא לא ביקשה גבינה במנה!!!
מצפה שיחזרו אליי בהקדם.
שלום,
אני מזכיר לך שיצרתם עמי קשר טלפוני, שוחחנו על הדברים, עניתי על כל שאלותיכם והצגתי בפניכם את כל האפשרויות המשפטיות העומדות בפניכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר