בשבעה ביוני מתוכננת לנו טיסה לחו״ל.
היום סוכן הנסיעות שלנו מטעם חברת איסתא, הודיע לנו שהמלון העביר לו הודעה שיתבצע ביום שאנחנו מגיעים הדברה נגד ג’וקים כי המלון קרוב לנהר.
הם אמרו שההדברה בלי ריח, אבל בכל זאת יש אנשים עם מחלות ריאה, אסטמה ואלרגיות.
המלון הציע שנלך לילה אחד למלון אחר, (שבו לא קיימים חדרים לשלושה.) ואחרי זה נחזור למלון שלנו. (הדברה של מלון שלם לא לוקחת יום אחד והחומרים הכימיים עדיין נמצאים.)
אנחנו דרשנו מסוכן הנסיעות שימצא לנו מלון אחר, שעונה על הדרישות שלנו אשר קיימות במלון עם ההדברה. (חדר לשלושה ובריכה.) שאר המלונות עולים בסביבות ה3000 ש״ח (לעומת 1800 ששילמנו ולא מצאנו מלונות במחיר דומה וגם הסוכן.)
ואנו מבקשים מאיתסא שיוסיפו את ההפרש למלון.
אנחנו לא מוכנים לשהות במלון כזה.
סוכן הנסיעות בשם איסתא לא מוכן להוסיף את ההפרש, ודורש מאיתנו לשלם את ההפרש. לא מודיעים הודעה כזאת 4 ימים לפני הטיסה. אם סוכן הנסיעות היה דואג לעדכן אותנו שתהיה ביום הזה הדברה, לא היינו סוגרים את המלון הזה.
יש כאן אופציה לתבוע את איסתא?
שלום,
בהתאם למתואר אין עילה לתביעה כנגד איסתא.
אני מציע לכם לפנות ישירות לבית המלון בעניין זה ולבדוק מולם אפשרויות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר