שלום רב,
השבוע יצרתי קשר עם קרן הפנסיה שלי...עד שענה נציג המתנתי על הקו 27 דקות.לא היתה אפשרות להשאיר מספר טלפון לחזרה/להשאיר הודעה(כפי שמחייב החוק).
עניין זה חזר על עצמו 3 פעמים בכל השיחות שניהלתי איתם השבוע.
ברור לי שמדובר בעבירה על החוק...
האם ניתן לתבוע?
תודה
שלום,
כן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
בהמשך לשאלתי קודם לגבי חוק מענה אנושי תוך 6 דקות-בקרן הפנסיה ובהסתמך על תשובתך-
מנהלת המוקד של קרן הפנסיה יצרה איתי כרגע קשר ולדבריה חוק התקשורת יהיה תקף לגביהם(פנסיה וגמל) רק החל מחודש ספטמבר הקרוב
האם זה נכון?
שלום,
אני לא מכיר הוראה כזו.
בהתאם לחוק עצמו : תחילתן של תקנות אלה ביום כ"ח בכסלו התשע"ג (12 בדצמבר 2012).
אם לחברה יש הוראה כלשהיא הסותרת את החוק, עליה להציג לך ראיה זו.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר