היי,
לפני חודש וחצי ביצעתי הזמנה כפולה מראיינר, בעקבות מייל שקיבלתי מהם על הזמנה כפולה ניתנה לי האפשרות לבטל תוך 48 שעות את ההזמנה השנייה שביצעתי.
באותו היום דיברתי איתם והם אמרו שיבטלו ובנוסף שאלתי אותם במידה ואני מעוניין לשנות תאריך של הטיסה הראשונה האם זה אפשרי, הם אמרו שכן וצריך רק לשלם את ההפרש בין הטיסות במידה ויש בלי קנס.
לאחר חודש וחצי ו3 פניות באותו נושא עדיין לא קיבלתי את ההחזר על הביטול וכעת שפניתי אליהם הם טוענים שהם לא יכולים לבטל לי את הטיסה השנייה כי התאריכים לא דומים (למרות שהם היו אמורים לבטל כבר בפעם הראשונה ואני שיניתי רק לאחר שדיברתי איתם כבר בפעם הראשונה וב3 הפעמים האחרות הם אפילו לא ציינו שהתאריכים לא תואמים ולכן הם לא יכולים לבטל, רק בפעם החמישית הם החליטו שלא ניתן לבטל...
מה ניתן לעשות בנושא?
שלום,
בהתאם למתואר החברה הסכימה לבטל ולשנות ועל כן עליך לפנות אל החברה עם פניותיך הקודמות, להציג אותם לחברה ולבקש לפעול בהתאם למה שהובטח לך.
האם יש לך ראיות בעניין זה להוכחת הטענות ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר