שלום, רכשתי ביום שבת ה 8/6/2019 קונסולה במחיר 345 ש"ח וקיבלתי אישור הזמנה.
היום יום ראשון ה 10/06/2019 התקשרתי לבית העסק וקיבלתי תשובה שבית העסק ביטל את העסקה בטענה של טעות במחיר היות ולא חוייבתי לא נגרם לי נזק כך הם טוענים
אני מעוניין במוצר שרכשתי ?
שלום,
חוק הגנת הצרכן קובע כי על החנות למכור לך את המוצר במחיר ששילמת (גם אם זו טעות של החנות). לא זו אף זו, החוק קובע בעניין זה פיצויים ללא הוכחת נזק עד לסכום של 10,000 ש"ח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום רב עורך דין חיים איציקובסקי,
יש לי צילום מסך של העסה - האתר מחק את הרשומה מההזמנות שלי.
יש לי הקלטה של נציגה שמודה שביטול העסקה נבע מטעות במחיר והם אינם מספקים לי את המוצר.
איך אני מתקדם מכאן ?
חשוב לצייין הם לא חייבו אותי אלא רק קיבלתי מספר הזמנה.
תודה רבה.
שלום,
באם אתה מעוניין להתקדם דרכי, אתה מוזמן לפנות למשרדי ואשמח לסייע.
אם אתה רוצה להתקדם בעצמך (ללא יעוץ או סיוע של עו"ד), אתה רשאי להגיש תביעה לבית המשפט בהתאם להפרת חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר