שלום.
הזמנתי כרטיסי טיסה לרודוס. השעות שבחרתי היו שעות צהריים מאוד נוחות ושילמתי בהתאם. כרגע קיבלתי מייל שטיסה הלוך הוחלפה לשעה 8:00 בבוקר, בנוסף גם חברת תעופה הוחלפה. מה אליי לעשות? תודה מראש.
שלום,
תתחילי לפנות לחברה על מנת לברר את הדברים.
מציע לך להקליט את כל השיחה כדי שיהיו לך הוכחות.
לאחר שיחה עם החברה, את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ וסיוע משפטי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר