הזמנתי חדר בבית דירות בחיפה שפורסם באתר בוקינג , לתאריכים באוגוסט בעוד חודשיים, בפרסום הוצג כי יש בריכה בתוספת תשלום
לאחר שמסרתי את פרטי כרטיס האשראי
שלחתי הודעה בקשה לבית העסק לשלם מראש על הבריכה .
נאמר לי שאין בריכה במקום אבל יש בריכה על יד. כשגיליתי זאת מיד ביטלתי את העסקה, כי אין לי טעם בחדר ללא בריכה עבור הילדים שלי. רק שסכום על סך 1600 שח עדין מחויב בכרטיס אשראי ובעל העסק מסרב לבטל את החיוב. פניתי גם לבוקינג והם סרבו מאחר ומדיניות הביטול היא חיוב מלא.
אני לא מקבלת שירות - ועדין מחויבת על אף המידע השגוי שמסר בעל העסק. פניתי לחברת האשראי וביטלתי אתהכרטיס, מחר בע'ה אבטל את העסקה שכן אני לא מקבלת שום שירות ומחויבת בסכום לא מבוטל. הצער ועוגמת הנפש, המידע הכוזב שמפורסם באתר, קלות הראש של בוקינג ללא הגנה על הצרכן ובעל העסק הישראלי שמצא דרך לחייב אנשים פרטיים ללא מתן שירות כלשהו הם מחדל נוראי שגורם לי וודאי להרבה אחרים למפח נפש וכניעה לא צודקת.
אשמח לקבל את עזרתכם בתביעה ייצוגית
שלום,
פנית לפורום תביעות קטנות ודיני צרכנות.
אנא פני לפורום המתאים (תביעות ייצוגיות).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר