שלום רב.בשנת 2016 ביקשתי בחברת סלקום לתת לי מספר לשימוש קצר,לחודש ימים לצורך שיחות פנימיות בלבד.כעבור חודש התקשרתי לבטל קו ונאמר ושכן מתבטל.כעבור 3 שנים אני לצורך תיקון אינטרנט ביתי מתקשר לספק נטוויז’ן אשר עובד דרך סלקום ומסתבר שאני משלם 105 עבור מספר המבוטל מזה 3 שנים!!!בשיחה עם שירות לקוחות הוסבר כי אני לא התקשרתי כדי לבטל את הקו ואין להם תיעוד של הבקשה ב 2016! לשאלה לאן שלחתם חשבונית מתברר שנשלח לכתובת בה אני גר מזה 8 שנים וכמובן לא נשלח לדואר אלקטרוני.וכעת הם לא מוכנים להחזיר לי הסכום.מה לעשות לי ואיך לתבוע אותם נכון?
שלום,
אתה רשאי לתבוע את כספך בחזרה ובתנאי שיש לך את כל הראיות להוכחת הטענות, לרבות הודעת הניתוק מלפני 3 שנים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום,
אתה רשאי לתבוע את כספך בחזרה ובתנאי שיש לך את כל הראיות להוכחת הטענות, לרבות הודעת הניתוק מלפני 3 שנים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר