הי,
אני ואשתי קנינו בית חדש והזמנו שיש והסברנו למוכר בדיוק למה אנחנו מצפים מהשיש ,מדובר על כמה שפחות חיתכים,
שילמו מחצית מהסכום כמקדמה ולאחר שבוע הגיעו להתקין את השיש, לפני ההתקנה ראינו שיש המון חיתוכים לא כמו שציפינו, התקשרנו למוכר והוא אמר שהוא לוקח אחריות אם זה לא יהיה לטענו שנתקין ויש לנו אבא ואמא.
התקינו את השיש והגיעו לקאנט ולצערי הוא נראה כמו שאריות שאספו בזבל, לא היינו מוכנים לקבל את התקנת הקאנט והמוכר הבטיח שיחזור ויביא קאנט שלם יותר. שילמנו את ההיתרה והיינו אופטימיים, לצערי עבר 4 שבועות ועדיין לא קיבלנו את הקאט, כל פעם בתירוץ אחר ופעמיים הביאו לנו קאנט בצבע שונה ודגם אחר, אפילו לא קרוב ל 20% סטיה.
היום הגעתי אליהם כדי לבטל את העסיקה ולקבל את כספי בחזרה ונהנתי בשלילה חריפה. "לא תקבל את הכסף חזרה".
מה ניתן לעשות? כרגע אני לא יכול לסיים את החיפוי בגלל שאין לי קאנט ואני לא יכול לוותר על הקאנט כי השיש שהגיע הוא לא מגיע עד סוף הקיר.
בשורה תחתונה בעל העסק לא מוכן להחזיר את הכסף ואנחנו לא מוכנים יותר למשחקים מצידו.
מלבד תביעה יש דרך נוספת שנוכל לפתור את הבעיה?
שלום,
יש מספר דרכים לנסות לסיים את הסאגה ללא צורך בהגשת תביעה.
אחת מהדרכים שאני מכיר הוא שליחת מכתב התראה לפני תביעה וניהול מו"מ מול הצד השני כדי להגיע לעמק השווה.
באם מכתב התראה לא יסייע יהיה עליך להגיש תביעה.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
השירותים המשפטיים בתשלום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר