קניתי בטעות 2 כרטיסים הלוך חזור מת"א לקייב. 1 קניתי שנה לפני במחיר זול. את השני קניתי מפני ששכחתי את הקנייה הראשונה לפני שלשה חדשים בערך. בחזור מקייב, לא נתנו לי לעלות לטיסה חזור בטענה כי כרטיסי בוטל. הייתי צריך לקנות כרטיס חדש. ושהייה שם על חשבוני. האם יש לי מקום לתביעת פצויים?
שלום,
צר לי אך לא הבנתי את סיפור המקרה.
הכיצד יכול להיות שרכשת 2 כרטיסים (היו לך 2 מושבים במטוס) ועדיין לא העלו אותך לטיסה. כנראה שאין קשר בין הדברים.
כמו כן לא ציינת איפה וממי קנית כרטיסי טיסה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
מדובר בחברת אייר אוקראיין
1.כרטיס ראשון נקנה ב 6.18 4.06.19
הלוך מתא קייב
חזור קייב תא 16.06.19.
2. כרטיס שניקנה ב 3.19
4.06.19 הלוך מתא קייב
חזור קייב תא 13.06.19.
בהלוך היה לי שני כרטיסים באותו תאריך 4.06.19.
בחזור לא היו אותם תאריכים.
הגעתי בתאריך הראשון של הכרטיס השני שקניתי 13.06.19
כאשר היה לי עוד כרטיס מהקנייה הראשונה ששכחתי ל 16.06.19
הם טענו שאין לי מקום בטיסה כי הוא בוטל עקב הקניה הכפולה
שלום,
תחילה צריך לבדוק האם מדובר על חברת תעופה שיש לה נציגות בארץ. אם אין לחברת התעופה נציגות, יהיה עליך לתבוע את החברה במדינה ששם היא רשומה.
לדעתי חסר פה מידע רב. יש צורך לפנות לחברה על מנת לקבל תשובה / תגובה בכתב לסיבה שלא הועלת על הטיסה.
לאחר שנדע מהי הסיבה מטעם חברת התעופה נוכל לבחון האם יש עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר