שלום,
ביצענו הזמנה מאחת מחברות הסופרמרקט, ובמהלך ההזמנה היה נראה כי יש מבצעים והמחירים של כל המוצרים נחתכו ל-2.
קיבלתי את החשבונית למייל המציגה את המחיר כפי שהוצג גם באתר, אך כשההזמנה עצמה הגיעה, ראיתי כי חוייבתי במחיר כפול, ללא שום הודעה מוקדמת, לא הודיעו על שום שינוי במחיר גם לאחר שהתקשרו לעדכן על חוסרים בהזמנה.
האם העניין נופל תחת חוק הגנת הצרכן?
תודה!
שלום,
כן המקרה נופל תחת חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר