שלום,
ב15.6הזמנתי תנור מאתר קליק אנד ביי, זמן הגעתו לפי האתר הוא עד 7 ימי עסקים ז"א אמור היה להגיע היום, ב24.6. יומיים לאחר הזמנתו בן זוגי פנה לשירות לקוחות לוודא שהכל בסדר כיוון שלא יצרו איתנו קשר בנוגע להזמנה והתשלום לא ירד מיד מהאשראי. לאחר שיחה איתם בן זוגי קיבל את הרושם שהכל בסדר והתנור יגיע בזמן וגם נראה שהתשלום ירד. לאחר ששוב לא יצרו איתנו קשר, התקשרנו שוב אתמול ב23.6. ענה לנו נציג שירות שאמר שאולי יהיה עיכוב קל אך לא ידע לתת תשובה וביקש שנתקשר שוב "מחר בבוקר". התקשרתי שוב היום בבוקר לברר מה סטאטוס הזמנתינו. משיחה עם נציג השירות ששכח לשים אותי על "השתק" כשדיבר עם קולגה, הבנתי כי אין לחברה תשובה, וישנה בעיה באספקה וככל הנראה יהיה עיכוב גדול יותר משתוכנן. משם לב הבחור כי הוא שכח להשתמש בפונקציית "השתק" הוא החל לגמגם טען שיחזרו אליי תוך 24 שעות וביקש שאתקשר שוב מחר בבוקר, כלומר 25.6 .
לאור העובדה שממחר כבר יחל איחור של יום אחד באספקת המוצר, בנוסף לכך שהנציג לא יכל להתחייב שהמוצר יגיע ימים", אלא בעוד "כמה ימים", אני תוהה מהן זכויותי במקרה כזה? האם אני יכולה לתבוע את החברה?? האם אני יכולה לדרוש פיצויים?
זאת לאור העובדה שהשבוע אני לא עובדת ולכן ריכזנו את כלל ההזמנות של מוצרי החשמל לשבוע זה, על מנת שאוכל לקבל את פני המובילים. וכעת אאילץ לקחת יום חופש נוסף או לפחות חצי יום חופש בשבוע הבא או יותר תלוי בזמן הגעת התנור. (מדובר ביום חופש כיוון שאני גרה בנהריה אך עובדת בתל אביב ולכן הנסיעות הארוכות לא מאפשרות זמינות גבוהה.
שלום,
בהתאם למתואר החברה הפרה הסכם מולכם ועל כן אתם רשאים לבטל את העסקה ולקבל פיצויים בגין הפרת ההסכם או לקיים את העסקה בתוספת תשלום פיצויים בגין הפרת ההסכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר