ב2.6 קניתי מחשב במפרט מסויים שביקשתי. כשהגעתי הביתה עם המחשב גיליתי שזה לא מה שהזמנתי.
למחרת הגעתי להחליף במקום, הם החליפו אך כשהגעתי הביתה המחשב פשוט לא עבד.
למחרת בבוקר הגעתי לסניף, החזרתי את המחשב לנציג וקיבלתי תעודת משלוח(רק אחרכך שמתי לב שזה תעודת משלוח) שמציינת החזר כספי מלא.
מאז, חוייבתי ב10.6 חיוב ראשון (למרות שלפי הקבלה תשלום ראשון היה אמור לרדת ב10.7) ובחיוב העתידי באשראי נראה שעדיין החיוב העתידי קיים.
**אציין שלאחר שנכנסתי לאתר החברה בפייסבוק גיליתי אני לא היחידה, הרבה מאוד אנשים התלוננו על בדיוק אותם הדברים של מפרטים שונים ממה שהזמינו, תקלות ואי ביטולי עסקה למרות שהמכשירים הוחזרו.
בחברת האשראי טוענים שלא ניתן לבטל את העסקה כי זה לא עומד בסף הקרטיריונים של חוק ביטול עסקה באשראי. הפנו אותי להגנת הצרכן (שפתוחים רק ברביעי). מה ניתן לעשות?
האם להתקשר ולהקליט את השיחה מולם שלא בוטלה העסקה?משהו ספציפי לומר? **מציינת שלא חוזרים אליי והתקשרתי מספר פעמים לנסות להגיע לנציג.
האם יש מקום להגיש כתב התראה לפני תביעה? מה עושים במקרים כאלו?
שלום,
איני יכול להנחות אותך מה להגיד בשיחה טלפונית או מה לא. פנית לפורום של תביעות קטנות ודיני צרכנות ועל כן אענה על שאלותיך המשפטיות :
בהתאם למתואר יש צורך לפנות לחברה על מנת ולנהל מו"מ לצורך ביטול העסקה + השבה כספית מלאה + פיצויים כספיים המגיעים לך מכוח החוק.
באם אינך מצליחה להגיע לתוצאה המיוחלת בעצמך, עליך לפנות לאיש מקצוע (במקרה זה עו"ד) כדי שיפעל במקומך, יבטל את העסקה וישיב את כספך.
אני ממליץ לפנות לחברה באמצעות מכתב התראה לפני תביעה וניהול מו"מ. באם שלב זה לא יעזור, השלב הבא יהיה להגיש תביעה לצורך ביטול עסקה + השבה כספית מלאה + תשלום הוצאות ופיצויים.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי.
השירותים המשפטיים בתשלום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר