התקשרתי לחברת פרטנר לגבי בירור חשבון והימתנתי לנציגה מעל 10 דקות ...לטענת יש לחץ ולכן לא ענתה קודם. השאלה מה עלי לעשות והאם זו עילה להגשת תביעה? ולאן עלי לפנות תודה
שלום,
אני מפנה אותך לחוק - תקנות הגנת הצרכן (מתן מענה טלפוני).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר