שלום רב, רכשתי מחברת תיירות אינטרנטית גדולה חבילת נופש לזנזיבר במחיר מאוד מאוד נמוך. ידעתי שהמחיר מאוד נמוך וחשבתי לעצמי יופי הרווחתי וקניתי במחיר של מציאה ממש. באופן מאוד צפוי קיבלתי מייל מחברת התיירות (לאחר שכבר היה לי מספר הזמנה במערכת והכנסתי פרטי אשראי והעסקה הייתה בסטטוס ממתינה לאישור), שהחברה מצטערת אבל לא אושרה הרכישה שלי בטענה שהספק לא אישר. ביקשתי לדעת מה הסיבה שלא אישר והם ענו לי בכתב - בגלל המחיר הלא סביר. השאלה שלי היא כזו - האם החברה שממנה קניתי את הנופש לא חייבת לתת לי לקנות את מה שקניתי ? הרי לא לי יש בעיה מול הספק שלא מסכים למכור במחיר הזה - אלא לחברה שמכרה לי יש בעיה מולו. אז למה אני צריכה לותר על הזכות שלי לקבל את מה שהבעתי עניין והסכמתי לקנות? יש הצעת מחיר מבחינתי ויש קיבול. אודה על תשובתכם.
שלום,
בהתאם לחוק הגנת הצרכן על החברה לספק לך את השירות / מוצר (באם נרכש) גם אם נעשתה טעות במחיר ולא, בהתאם לחוק על החברה לפצות אותך בפיצויים ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר