הזמנתי מוצר מאמזון ונאמר לי שהוא הגיע לארץ (גם על ידי DHL וגם על ידי צ'יטה שליחויות) קיבלתי הודעה שהמוצר הגיע למקום שנקבע, סניף חנויות מתוך אלא שהוצעו ברשימה. הגעתי למקום והמוצר לא היה. לאחר שהתחלתי פניה בצאט עם נציגי חברת צ'יטה שליחויות נענתי בזלזול לא ידעו לומר איפה המשלוח שלי. מיותר לציין שאחרי שגם אחרי חודשים וחצי אני עדיין מתכתב ולאחר בקשת החזר כמה פעמים הם סרבו מהטענה שהנושא נבדק. האם יש תחום זמן מסוים שבו הם מחויבים לתת לי החזר? בנוסף כתוב שנציג מתחייב לחזור עד סוף יום העסקים והיה שבועות שלא ענו לי אחרי 15 יום גם אחרי ששלחתי כמה הודעות רצופות לבקשת מענה. האם יש אפשר לדרוש פיצוי בצורה משפטית?
שלום,
כן יש אפשרות לדרוש פיצוי בצורה משפטית על ידי הגשת תביעה, אך בהתאם למתואר, אני לא בטוח שיש עילה לתביעה כנגד חברת השליחויות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר