רכשתי ריהוט לסלון בהזמנה מיחודת ונאמר לי שזמן ההספקה הוא 21 יום.שילמתי עבור הריהוט בתשלומים בכרטיס אשראי , (התשלום הראשון ירד כבר) כאשר הגיע מועד ההספקה התקשרתי לחנות והמוכרת אמרה לי שההזמנה מוכנה ושתוך ימים ספורים יתאמו איתי לגבי הובלה. כעבור מספר ימים משלא יצרו קשר התקשרתי ונאמר לי על ידי המוכרת שעד סופשבוע יתקשרו לתאם, עברו כמה ימים מסופשבוע ומשלא יצרו קשר שוב התקשרתי ושוב היא דוחה את המועד מטענה שאין מה לעשות זה עוד לא הגיע לחנות למרות שההזמנה מוכנה. אנני רוצה שירד תשלום אשראי נוסף ואני מודאגת מהתרוצים שלה . מאחר שזו הזמנה מיוחדת אנני יודעת מה החוקים. האם ניתן לבטל עסקה כזו כי הם אינם מספקים לי כלל את הריהוט? האם יהיה עליי לשלם דמי ביטול מאחר וזו הזמנה מיוחדת?
שלום,
בהתאם למתואר החברה הפרה את ההסכם ביניכם ועל כן נכון לעכשיו את רשאית לבטל את העסקה, לקבל את כל כספך בחזרה + פיצויים בגין הפרת הסכם, נזקים ועוגמת נפש.
את רשאית לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי כיוון שלא קיבלת את המוצר שהזמנת.
לא אין דמי ביטול. ההפך הוא הנכון החנות היא זו שצריכה לפצות אותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר