אחי וחבריו יצאו לטיסה לתאילנד בחברת אירופלוט עם עצירה במוסקבה. הטיסה מהארץ למוסקבה עברה בשלום, אך עם הגעתם לגייט בשדה התעופה במוסקבה לטיסת ההמשך נציגה לקחה אותם (ועוד 25 נוסעים מאותה טיסה מישראל) והודיעה להם שכיוון שאיחרו לעלייה למטוס אין אפשרות להעלות אותם למטוס ועליהם לקנות כרטיס לטיסה חדשה אל תאילנד ובנוסף כרטיס חזור מתאילנד לישראל (בעלות "סמלית" של 4000 שקל פר אדם). יש לציין שהם, ושאר האנשים שנמנע מהם לעלות, הגיעו לחלוטין במסגרת הזמן הנתון ובנוסף באופן "אידיאלי" המזוודות של כל אותם נוסעים הורדו מבעוד מועד מטיסת ההמשך (כיצד החברה ידעה באופן מסתורי שכל אותם נוסעים יאחרו לטיסה?). חיפוש מהיר באינטרנט הניב סדרת מקרים דומים בשנה האחרונה של נוסעים מרחבי העולם שחוו בדיוק את אותה חוויה ספציפית עם אירופלוט וספציפית באותו שדה תעופה במוסקבה, כך שנראה שמדובר בתרגיל קבוע של החברה באותו שדה תעופה. האם יש תקווה לתבוע פיצויים או שעדיף לוותר ולבלוע את הגלולה המרה בשקט?
שלום,
לצורך הגשת תביעה יש צורך במספר דברים.
תחילה יש לבדוק האם מדובר בחברה בעלת נציגות ישראלית או לא (משרדים בישראל). באם לא יהיה צורך להגיש תביעה במדינה ששם חברת התעופה רשומה מה שיסבך את כל ההליך. שנית יש לבחון האם יש ראיות להוכחת הטענות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר