הי, ביטלתי עסקה אינטרנטית וההחזר היה אמור להתבצע בחזרה לחשבון הפייפאל, תוך 14 ימי עסקים, שכבר עברו. האם ניתן להגיש תביעה בבית דין לתביעות קטנות?
האם יש סכום פיצוי קבוע בחוק שניתן לדרוש? (כמו חוק הספאם - פיצויי 1000 שח להודעה) או שאני יכולה לדרוש רק את ההחזר שמגיע לי מביטול העסקה?
באתר של העסק כתוב בפירוש שאמור להתקבל החזר תוך 14 ימי עסקים מיום ביטול העסקה (מה שלא קרה). שאלה נוספת - אם במעמד הביטול עם הנציג שלהם טלפונית, הנציג שלח לי אימייל שמאשר את הביטול עם מספר אסמכתא, אבל כמו שכתבתי לא קיבלתי בפועל שום החזר, האם זה עדיין קביל לתביעה?
שלום,
בהתאם למתואר ניתן להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
בחוק הגנת הצרכן יש סעיף הכולל פיצויים ללא הוכחת נזק כאשר לא מבטלים את העסקה.
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה לצורך הגשת תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר