לפני כחודש רכשתי כרטיסים להופעה דרך אתר ההטבות של מפעל הפיס, בסיום הרכישה קיבלתי מייל אישור כולל כרטיסים והודעה טקסט על הרכישה.
לאחר מספר ימים ראיתי שההזמנה איננה מופיע באתר ושפניתי לחברה לבדוק אמרו שאין הזמנה כלל. אצלי כבר היה חיוב באשראי וכרטיסים מודפסים. לאחר הטיפול של שבועיים החברה התנצלה ואמרה שהכול תקין, חזרתי בשיחה שוב ושוב לוודא שאין בעיה והבטיחו לי שהכול סודר (הקלטתי את השיחה). הגיע יום ההופעה ונתתי את הכרטיסים לאחיינית שלי בגלל מצב רפואי. כשהיא הגיע לשער הכניסה להופעה נאמר לה שהכרטיס עם הקוד שיש לה כבר נסרק מוקדם יותר והיא לא יכולה להיכנס להופעה. היא ניגשה לקופה הציגה את הכרטיסים, ההודעות שקיבלתי, אישור עסקה על הנדרש התנצלו ואמרו שיחליפו לה קודים שגם איתם לא יכלה להיכנס. בקיצור אין הופעה!
פניתי לחברה והם ראשית הבטיחו זיכוי על מה שחויבתי ואמרו שהייתה צריכה לגשת לנציג שלהם בקופות כי עודכנו שלא היה אירוע כזה כלל. למרות שהשיחה הנציג אמר שהמתינו נציגים מהחברה עם כרטיסים חלופיים למקרה ש.... כלומר ידעו שיש בעיות.
אחיינית שלי הגיע ברכבת מאשקלון לתל אביב עם חברה וקיבלה יחס כמו של גנב.
טענתי בפני החברה שמעבר לזיכוי התשלום שלי אני דורשת פיצוי על עגמת נפש.
יש לי את כל האסמכתאות ושיחות עם החברה, האם יש לי אפשרות לתבוע אותם?
רויטל
שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה וראיות מתאימות להוכחת טענותיך ועל כן את רשאית לתבוע את החברה בגין הנזקים ועוגמת הנפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר