אני מקווה שאני רושם את זה בפורום המתאים אבל אספר לכם את הסיפור בקצרה.
יש ברשותי 9 קווים פעילים באורנג' וכעת יש לי אינטרנט סיב אופטי של פרטנר (בדירה x) (אני לא זוכר את הזמן בדיוק) לפני בערך 4 חודש או אפילו חצי שנה היה לי במנוי אצל ההורים שלי קו נוסף של אינטרנט סיב אופטי (דירה y) שאותו בקשתי להתנתק ובקשתי שיבוא טכנאי לאיסוף הציוד (היה לי הרבה בעיות אתם לא נכנס לזה) לאחר שסוכם שיביאו לקחת את הציוד (ראוטר + המתאם בין הסיב לראוטר) השליח ( או טכנאי לא יודע מה תפקידו ) לקח גם את הראוטר וגם את המתאם עם השנאים לחברת אורנג'. הוא הביא לי טפסים הכול היה בסדר,
היום (בחשבונית שנסגרה) הם הביאו לי לשלם את הסכום של הראוטר (האשראי לא עבר) יצרתי קשר להבין את הסיבה למה אני צריך לשלם להם עבור הראוטר הם אומרים שלא החזרתי אמרתי להם שהחזרתי וכנראה שזה אצלם במחסן או שהם איבדו את הראוטר, לי אין מה לעשות עם הראוטר שלהם.
(את החוב שילמתי בפיננסי ללא הראוטר אלה רק את השימושים) והם אמרו לי שהם יבדקו ויחזרו אליי.
לי נכון להיום אין לי את הטפסים של אורנג שהבאתי לשליח את הראוטר ולא את המתאם וכנראה שהם רוצים את הכסף לראוטר כאשר שהם / השליח איבדו את הראוטר.
מה עלי לעשות?
מקווה שהסברתי את עצמי בכתב טוב
שלום,
עולם המשפט עוסק בראיות, כלומר אם אתה טוען שהחזרת את הציוד ואין לחברה מידע לגבי החזרה, עליך למצוא דרך להוכיח כי החזרת את הציוד לחברה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר