רכשתי לפני כחצי שנה מקרר של חברת סמסונג. זאת כבר פעם שלישית שהוא מתקלקל. בפעמים הראשונות הגיע טכנאי תוך 24 שעות ותיקן את המקרר. הפעם הוא הגיע תוך 24 שעות, טען שצריך להחליף מדחס והלך מכיוון שלא היה לו מדחס איתו. יש לי שתי שאלות:
1. להבנתי לשון החוק אומרת שיש לתקן את המקרר תוך 24 שעות. הטכנאי אומנם הגיע בזמן, אך בפועל המקרר לא תוקן, כאמור כי החלפים לא היו ברשותו. מה החוק אומר לגבי זה? תוך כמה זמן התיקון צריך להסתיים? כרגע אני תקוע בלי מקרר.
2. למעשה אני רוצה לדרוש החלפה של המקרר. איך אני עושה זאת? החנות בה רכשתי מפנה אותי ליבואן. הטלפון של היבואן מפנה אותי לנותני שירות שמבצעים את התיקון ואילו הם טוענים שהם רק שירות תיקונים. איך אני אמור להתנהל?
תודה,
זיו
שלום,
1. החוק הרלוונטי הוא - תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) והחוק מפנה להסכם.
2. עליך לפנות לגורמים הרלוונטים לצורך החלפת המוצר. קצת מורכב להסביר כאן כיצד עליך להתנהל. באם אינך מצליח לעשות זאת בעצמך אני ממליץ לך לפנות לאיש מקצוע (עו"ד) לצורך קבלת סיוע בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר