שלום, אני תושבת ארצות הברית ויש לי שאלה לגבי הגנת זכויותי להשאיר תגובה ביוטיוב ובגוגל על מוצר ושירות שקיבלתי בחנות etsy. הזמנתי מעמד לריקמה המוצר הגיע נזקים הניראים גם ממשלוח עקב חוסר אכפתיות מהאריזה. (זהו מעמד די כבר נירוסטה ועץ, מוצר היה עטוף בנייר בלבד) וגם היה חלודה בחלק מהמוט. יצרתי קשר עם המוכר, הוא התנצל והציע לשלוח חלקים חדשים או מעמד חדש. אבל אני זו שצריכה לשלם את עלות המשלוח. לאחר עימות בעלי אתר etsy התערבו והחליטו כי כתוב במידע על ההחזרות שהלקוח משלם משלוח. כי המוכר צודק ושאני צריכה לשלם עלות משלוח. אני רוצה לציין כי פרטים אלו לא מוראים ברגע הרכישה. ולא מצויין שם שום דבר לגבי מי צריך לשלם מושלח במקרה והמוצר פגום אלא רק שהלקוח משלם בהחזרת מוצר. כשהייתי בסערת רגשות כתבתי לו שאני מבטיחה לו שתגובות שהשאיר ביוטיוב על השירות מהם ועל המוצר יעלה לו יותר. הוא ענה שכדי לי מאוד לקבל ייעוץ משפטי לפני שאני יעשה את מה שכתבתי. שהם חברה וותיקה עם מוניטין ושהם יעשו כל מה שיש בכוחם להשאיר את המונטין שלהםץ אז שאלתי אותו, האם אתה אומר שאם אשאיר תגובות אז אתה תתבע אותי? בזה הרגע אין תגובה נוספת מהמוכר. האם יש לי את הזכות להשאיר את תגובותיי באתרים על המוצר והשירות שקיבלתי מהם?
שלום,
יש לך זכות להשאיר תגובותיך ובתנאי שהדברים שנכתבים או נאמרים הם אמת (ועדיף שיהיה לך את הראיות להוכחת אמת זו). כתיבת אמת אינה לשון הרע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר