שלום.
ביום חמישי 25/7 טסתי לאילת עם בני משפחתי והפקדנו את המזוודות בדלפק לפי המקובל.
נחתנו באילת והמזוודה שלי לא היגיעה, הימתנתי כשעתיים לעוד טיסות כי נאמר לי ע"י מנהל המשמרת שיכול להיות שזה יגיע בטיסה הבאה וכן המתנתי 4 טיסות ולא היגיעה המזוודה.
דיברתי במשך כל היום אם יש חדש ולא ידעו לתת לי תשובות )יש לי שיחות מוקלטות) התקשרו אליי משירות לרוחות לאחר שכתבתי להם מייל וגם להם לא היו תשובות .
נאלצתי לרכוש בגדים וכל הציוד הדרוש לי.
וביום שבת בשעה 18היגיעה המזוודה וביום ראשון עזבתי את המלון בשעה 11 בבוקר .
ניגרם לי צער ועצב, עוגמת נפש וגם נזק של המזוודה היא הייתה חדשה לגמריי והיגיעה מלוכלכת.
יש לי קבלה על הרכישה שלה.
אשמח אם תחזור אליי איך לנהוג
שלום,
אין לי אפשרות לחזור אליך כיוון שאין לי טלפון או מייל.
בכל מקרה אני מציע לפנות תחילה באמצעות מכתב התראה לפני תביעה לחברה לצורך קבלת פיצוי כספי. באם פנייה באמצעות מכתב התראה לא יסייע השלב הבא יהיה הגשת תביעה לצורך קבלת פיצויים בהתאם לחוק.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי ואשמח לסייע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר