שלום. רכשתי בתחילת יולי השנה בגד ים ב350 שקלים במזומן מרשת המוכרת מותגים שונים. כעבור שני שימושים בלבד גיליתי כי הבגד ים נפרם במס מקומות באופן משמעותי. שבתי לחנות והתלוננתי על כך. המוכרת בעלת החנות הודיעה שתבדוק מול מנכל המותג. כעבור שבוע התקשרה לומר לי להגיע לאסוף לאחר שתוקן(בלי קהןדיעו לי על הכוונה לתקנו). כשהגעתי לחנות גיליתי כי תוקן בצורה מרושלת ולא אסטתית ורק במקום אחד. הודעתי כי אינני מתכוונת לקבל את בגד הים כך והשארתי בחנות. כעבור שבוע דלא חזרו אלי יצרתי קשר עם החנות ושם נאמר ליצכימבעלת החנות היא זו שתיקנה את בגד הים על חשבונה משום שמנכל המותג לא קיבל את התלונה והתנער מאחריות. בשיחה מוקלטת עם בעלת החנות שסיםרה סאת נאמר כי נמכל המותג ומנכלית הרשת לא נתנו מענה לבעלת החנות ולכן אין ככ מה לעשות בעניין. האם באמת אין מה לעשות ?
שלום,
בגדול יש מה לעשות. ניתן לפנות לחנות במכתב התראה לפני תביעה ואף להגיש תביעה קטנה בעניין והכל בתנאי שיש לך ראיות מתאימות להוכחת הטענות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר