שלום
הזמנתי לפני חודש וחצי ארון לחדר בעלות של 2000 שקלים כולל הובלה והרכבה
כשהגיעו המתקינים שמתי לב שיש מכה די גדולה על הארון הערתי להם והם אמרו שהם יסדרו את זה
לאחר מכן קראו לי אמרו לי שסידרו את זה הסתכלתי והם פשוט שמו על זה קצת צבע וזה לא עזר בכלום
בסיום ההרכבה הסתכלתי כל כל הארון מול המתקינים וראיתי שיש שתי מכות גדולות המון מכות קטנות דבק תקוע בצד הארון שלא יורד וגם ההרכבה לקויה
אמרתי להם שזה לא בסדר הם אמרו לי שאני צריך להתקשר לחברה ושהם גם יגידו להם שכל מה שאני מתלונן עליו הוא אמת
התקשרתי ואמרו לי שיחזרו אליי וככה חודש וחצי מושכים אותי אומרים שיחזרו אליי לתיאום ולא חוזרים
היום התקשרתי אליהם ואמרתי להח שאני רוצה את הכסף שלי בחזרה ושיקחו את הארון הם אמרו לי שאין דבר כזה ושהם מוכנים להגיע ביום שני
אני לא חושב שחודש וחצי של כאבי ראש צריכים להסתכם בזה שיבואו ויחליפו לי והאמת שאני אפילו לא מאמין שיגיעו ביום שני
רציתי לדעת מה אני יכול לעשות מבחינה משפטית והאם אפשר לתבוע את החברה
תודה
שלום,
כן. בהתאם למתואר לא קיבלת את המוצר שהזמנת (מוצר תקול) ובזמן סביר החברה לא החליפה לך את הארון ולא ביטלה את העסקה ועל כן אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה לצורך ביטול העסקה, השבה כספית מלאה וכמובן תשלום פיצויים בגין הפרת הסכם, התנהגות בחוסר תום לב, הפרת חוק הגנת הצרכן וחוק המכר, הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר