שלום,
הזמנו כרטיסים להופעה בפולין ב9.9 כאשר הזמנו ספציפית ליום של ההופעה מלון וטיסה לפולין כאשר משם תכננו להמשיך לעוד יעד ולכן גם המלון הוא בדיוק ליום אחד של ההופעה וללא ההופעה גם לא היינו לוקחות מלכתחילה בכלל טיסה לפולין.
ביום שישי החברה - טיקטמאסטר שיש לה נציגות ומשרדים גם בארץ הודיעה לנו שההופעה בוטלה ואנו זכאים להחזר עבור הכרטיסים לאחר שליחתם בדואר חזרה לפולין - כמובן שבעלות עצמית. רצינו לדעת האם ניתן לתבועה בבית משפט לתביעות קטנות את הנציגות הישראלית שלהם והאם חוק ההגנה לצרכן מכסה אותנו מבחינת החזר על מלון וטיסה בגין ביטול ההופעה?
תודה
שלום,
באם לא חברת הכרטיסים גרמה לכך שההופעה בטלה, אזי אין לכן עילה לתביעה כנגד החברה ולא ניתן לתבוע אותה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר