טסתי מיוהניסברג לתל-אביב (לאחר שהגעתי מדרבן בבוקר) הרגשתי מאוד לא טוב ושדרגתי את טיסתי למחלקת עסקים בשער העליה למטוס, על-מנת שאוכל לישון טוב. ברגע שהתיישבתי, הגיעה דיילת והודיעה לי שלמרות שאני יושבת במחלקת עסקים אין להם ארוחה של מחלקת עסקים לתת לי. שאלתי, אם כך מדוע גביתם ממני מחיר של מחלקת עסקים, היא טענה שזה אינו עניינה. העניין חזר על עצמו עם דייל נוסף שהגיע אלי לברר את העניין. האם מגיע לי החזר או פיצוי מאל-על על כך ששילמתי מחיר מלא ולא קיבלתי את מלוא התמורה?
שלום,
כדי שאוכל לבחון את שאלתך עליי לעיין בהסכם שלך ובתנאים מול חברת אל-על.
אני מניח שחברת אל על היתה צריכה לספק לך ארוחות בהתאם לנוהג.
אלו ראיות יש לך בעניין זה שלא קיבלת ארוחה?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר