רכשתי מזרון זוגי וביקשתי שיהיה רך יותר ממה שהרגשתי בחנות . המזרון הגיע אתמול בלילה המוביל הוריד את הניילון ( אפילו לא שאל אותנו) ואנחנו הלכנו לישון.
המזרון קשה מאוד גרם לי לכאבים בגוף.
התקשרתי היום לחנות סמטריה ברשלצ היכן שרכשתי והם צעקו עליי שאין דבר כזה להחליף מזרון למרות שכשנכנסתי לחנות אמרו שניתן לנסות את המזרון אם לא יהיה נוח.
מה אני יכולה לעשות??? האם החוק לצידי???
אשמח לביטול העיסקה( אני לא מאמינה יותר בהוגנות החנות שרכשתי) ללא שאצטרך לשלם האם דבר זה אפשרי??
לתשובותכם
שלום,
בהתאם למתואר יש לך זכות לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
זאת ובהתאם למידע והדברים שנאמרו לך בעל פה בעת הרכישה בחנות ובהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר