שלום,
הזמנתי חבילה מאתר אינטרנט גדול (לא ישראלי) והחבילה נשלחה עם מספר מעקב, קיבלתי מסרון שהחבילה מחכה לי לאיסוף בסניף ולהפתעתי כשהגעתי היא לא נמצאה וביקשו להשאיר מספר טלפון, פניתי לדואר ישראל באיימל ואמרו שבסיום הבירור יחזירו לי תשובה והיום נגשתי סוף לסניף במטרה לאסוף חבילה אחרת ושאלתי לשלום החבילה שלא מוצאים ונאמר לי שהוא שהיא לא נמצאת וכנראה נאבדה עכשיו החבילה עם מספר מעקב,יש ברשותי חשבונית עם הסכום ששולם אך הפקידה בדואר טענה שהפיצוי יקבל רק שולח החבילה האם זה נכון? ביקשתי ממנה גם אישור כלשהו לגבי זה שהחבילה נאבדה כי איך המוכר בח'ול ידע להאמין לי שהחבילה אכן נאבדה אם לפי המספר מעקב היא עדיין נמצאת בסניף? אז היא טענה שהיא לא יכולה לסמן אותה כאבודה כרגע או משהו כזה.
האם יש לי עילה לתבוע?
שלום,
כן יש עילה לתביעה ובתנאי שיש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום, יש ברשותי הוכחה באיימל שפניתי אליהם פעמיים לגבי זה,
כמו כן שמרתי את המספר שלי בדואר (הפתקית של המספר בתור) כהוכחה שאכן הייתי בסניף בתאריך הנ"ל.
אך במידה ואגיע לבית משפט חובת ההוכחה עליהם לא? הם לא יוכלו להציג שום אישור מסירה של החבילה או לאתר אותה ככל הנראה.
המוכר הסכים לפצות אותי בתנאי שדואר ישראל ינפיק מסמך רשמי שהחבילה אכן נאבדה ביקשתי אחד כזה בסניף והם לא יכלו לתת לי.
שלום,
כן, נטל ההוכחה האם בוצעה מסירה מוטל על הדואר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר