שלום רב, לפני שבוע רכשתי אוזניות mp3 בדיוטי פרי בארץ, נותן השירות בחנות המליץ לי על מוצר ספציפי אשר עלה יותר ממוצר אחר שכבר הייתי מעוניין לרכוש, בטענה שהוא הינו בעל קיבולת גדולה יותר - 16gb ומשתלם יותר, לבסוף הקשבתי להמלצתו וקניתי את המוצר שהציע
יום למחרת אחרי הקנייה, התעמקתי בנותנים שרשומים על קופסת המוצר, והבחנתי שהמוצר הינו בעל קיבולת הרבה יותר נמוכה ממה שנותן השירות ציין - 1gb
התקשרתי לשירות לקוחות והם הציעו לי לבוא ולחזיר את המוצא לאחד הסניפים שלהם ואקבל את כספי בחזרה
לדעתי אני יוצא מופסד מכל הסיפור הזה, ואני זה שמשלם על הטעות של נותן השירות. בזמן, בכסף לדלק וגם בתיסכול
האם במקרה זה על פי החוק לא מגיע לי איזה פיצוי?
האם לא מגיע לי שהם יבצעו את אסיפת המכשיר ולא אבזבז זמן וכסף על נסיעה לסניף שלהם?
שלום,
התשובות לשאלותיך הם לא, אך אם אינך מסכים לכך אתה רשאי להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר