ביום חמישי 08.08 הזמנתי מוצר
המעצבת ניסתה לפתות אותי שהיא תדבר עם המנהל להכניס אותו למבצע קיץ. ראיתי את הסכום לפני ההנחה והיא כביכול עשתה לי הנחה של 20000 שקל.
ביום שני: 12.08 התקשרתי וביקשתי לבטל את העיסקה. ניסתה להניא אותי מביטול. לאחר מכן הפנתה אותי למנהל שניסה לומר לי שהוא יעשה לי את אותו החומר שאמרה שהם לא עובדים איתם. התקשרתי לספק של אותו חומר ואמר לי שהם אכן לא עובדים עם החברה. אין לי רצון עם התנהלות כזו להמשיך. אני רוצה לבטל את העסקה עוד לפני שבאו למדוד . כך שלא היה להם כל עלות הפסד. ואני לא חושב שאני צריך לשלם סכום לא סביר עוד לפני חתימת העסקה לאחר המדידה שלא נעשתה.
יודע שהחוק מאפשר דמי ביטול של 5% מהעסקה או מאה שקל הנמוך שבניהם.
אין לי בעיה לפעול לפי חוק זה.
אשמח לעזרתך כי בינתם הם כבר פדו סכום ראשוני ואני רוצה גם לבטל אותו.
אשמח שתענו במהרה.
תודה
על עבודתכם המבורכת
שלומי
שלום,
חסרים פרטים כדי שאוכל להשיב על שאלתך.
ניתן לבטל עיסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עיסקה) ובתנאי שעומדים בתנאים המופיעים בחוק.
לפיכך יש צורך לבחון את המקרה שלך לאור התקנות, אך חסר לי מידע בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר