העסקה בוצעה דרך סוכנות בארץ
הביטול נבע עקב מות אבי יום לפני הטיסה (הודעתי לסוכנות על הביטול בבוקר)
העסקה נעשתה עבור 8 ימים
הסוכנות מסרבת לבטל העסקה ולגבות סכום חלקי למרות שבאתר החברה רשום במפורש שבמקרה של ביטול או אי הגעה יחייבו רק על היומיים הראשונים
מה נהוג במקרים כאלה?
שלום,
אין עניין של נהוג. בהתאם למה שאתה מתאר בעצמך, מדיניות החברה היא לבטל את העסקה ועל כן על החברה לפעול על פי מדיניותה ולבטל את העסקה בהתאם לתנאיה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
העניין הוא שזה רשום כתנאי כללי באתר של הסוכנות
ולא ספציפית בהזמנה שלי
שלום,
עניתי על שאלתך. באם החברה לא מבטלת את העסקה אתה רשאי להגיש תביעה בבית משפט לביטול העסקה והשבה כספית.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר