שלום רב,
בתאריך 4.7.19 פניתי לנציגת השירות של בזק בינלאומי וביקשתי להתנתק משירותי האינטרנט.
כמו כן, בהתאם לבקשתה של הנציגה, שלחתי מכתב ניתוק פורמלי לכתובת הדוא"ל שסיפקה לי, ואף ווידאנו שהמייל התקבל.
להפתעתי, בזק בינלאומי חייבו אותי גם בחודש אוגוסט.
האם יש עילה לתביעה?
בברכה,
שי
שלום,
בהתאם למתואר התשובה היא כן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר