רכשנו חבילת נופש מה-12.8.19 עד ל-19.8.19
החבילה ל-4 נוסעים שכוללת רכב, כפר נופש, טיסות וכבודה.
הסוכן מעולמות נופש הסביר לי שאנחנו ננחת בבריסל ויש נסיעה של 2.5 לכפר נופש.
הטיסה הייתה ב-16:00 נחתנו ב-20:00, הלכנו לחברת השכרת הרכב וכאן התחיל הבלגן, הרכב שהובטח לא מתאים למשפחה עם כבודה.
ביקשתי מהסוכן רכב גדול שיתאים ל-4 אנשים ומזוודות לכולם והוא נתן לנו אופל אסטרה עם בגז' קטן ונאלצנו לשדרג, הוספנו עוד 280 יורו. לא הייתה ברירה.
יצאנו לדרך ב-23:00 הגענו לכפר ב-1:30 בלילה וכפר הנופש היה סגור. היה שלט לשיחות חירום ונאלצתי לפתוח שיחות טלפון לזמן מוגבל ב-100 שקלים, משהו שלא היה מתוכנן.
אף אחד לא ענה לנו, ניסינו עשרות פעמים ולא צלח.
לצערנו ישנו ברכב כל הלילה, היה לילה ארוך גשום,
הילדים רצו לשירותים ולא היה איפה.
כפר הנופש ניפתח רק ב-8:30 בבוקר, היום היה מעייף מאוד מכיוון שלא ישנו יצרנו קשר אם חברת הנסיעות.
הם התנצלו על מה שקרה והחליטו לפצות בפיצוי הולם.
לאחר 2 אפשרויות שלא הרגשתי לנכון לקבל אותם:
1. חצי פיצוי על הרכב + 2 כרטיסים לאפטלינג בהולנד.
2. 15% הנחה לנופש זוגי בחגים.
אני לא חושבת שזה מצדיק את כל מה שעברנו אני והילדים.
האם כדאי לתבוע ומה הסיכויים?
תודה יסמין
שלום,
קראתי את הדברים. אכן יש פה מס' התרשלויות מצד החברה.
לצערי ולמרות עוגמת הנפש שנגרמה לכם, לא בטוח שבית משפט בארץ יתן לכם פיצוי גבוה יותר מאשר מה שהוצע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר