כתוב בקבלה עליה אני חתומה שאם אני רוצה אופציה להחזיר את המזרן, אני צריכה שהוא יהיה בניילונים. כלומר סגור באריזה המקורית.
בחנות היה מאוד נוח, לא מצאתי סיבה לחשוד אז הסרתי (פעם ראשונה שרוכשת מזרן). הבנתי שהמזרן רך בהגזמה! עברו 11 יום מהרגע שהמזרן אצלי בבית.
האם אני יכולה לעשות משהו בהתאם למשך העסקה וגם להקשר לזה שבדקתי ניילונים. האם יש משהו בחוק בנוגע למזרנים?
אני אשמח לעזרה, יש לי שלושה ימים לטפל בזה?(מותר לבטל עסקה בתוך 14 יום נכון?)
שלום,
באם פתחת את האריזה בעצמך - החוק קובע כי לא ניתן לבטל את העסקה ולהשיב את המזרן (ראי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
באם קיבלת מוצר השונה מהמוצר שהזמנת (גם אם פתחת את האריזה), את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר