דודה שלי, אם חד הורית, ניגשה לפני כחודשיים וחצי לחברת סלולר לתיקון של אייפון.
היא הגיעה על מנת לתקן את המצלמה של המכשיר.
הנציג זיהה במקום תקלות נוספות (כמו שבר בגב) ועוד כמה דברים נוספים, והוסיף אותם על דעת עצמו.
הוא החתים אותה על מסמך שאומר שהיא תצטרך לשלם 900₪ עבור התיקון עם סעיפים מתוחכמים (גב המכשיר נחשב כמו תצוגה לדוגמה).
רציתי לדעת, האם יש מה לעשות במקרה כזה? או שבגלל שהיא חתמה הכל אבוד?
יש לציין שבשיחה עם נציגה אחת היא אמרה שיכול להיות שבאמת הייתה טעות והחיוב לא היה מוצדק ושיחזרו אלינו ממוקד השירות, ואף אחד לא חזר.
בסוף, הנציג מסר לה את המכשיר לאחר מספר ימים ואמר לה שדאגו שיחליפו לה את המכשיר לחדש במסגרת האחריות ללא תשלום.
ראתה חיוב אחרי כחודש וחצי למרות דברי הנציג
שלום,
כן יש מה לעשות אך כדי לסייע עליי להכיר את כל סיפור המקרה ולעיין בראיות שיש בידכם להוכחת הטענות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר