שלום,
ביצעתי עסקת אשראי לתשלום על 3 לילות במלון בחו״ל.
במהלך השהייה (בלילה השני), ניגשתי לקבלה במטרה לדווח על יחס לא הולם מצוות המלון ולבקש פיצוי. לאחר שיחה של מספר דקות עם מנהלת הקבלה, במהלכה לא הסכמתי לקבל את ההצעות שלה לפיצוי (עלוב), היא בחרה לסלק אותי מהמלון בלי החזר מיידי (הבטיחה שיחזירו לי במועד מאוחר יותר), וקראה לאנשי האבטחה כשביקשתי לקבל את ההחזר לפני שאני יוצא מהחדר.
ניסיתי לקבל החזר על העסקה דרך בית העסק שביצע את הסליקה (לא המלון עצמו אלא אתר אינטרנט) אבל שם סירבו להחזיר בטענות שונות ומשונות (התכתבות ארוכה), ביניהן - מהמלון נמסר שעברתי על הנהלים והוא לא מוכן לפרט איך עברתי ומתי.
הצעתי לערוך בירור מעמיק, להסתכל במצלמות (המלון הוא מלון קזינו מצולם) - אבל לא קיבלתי שום תגובה עם תוכן.
בעקבות המקרה פניתי לחברת האשראי וביקשתי להכחיש את העסקה - שכן באופן ברור לא קיבלתי את התמורה ויש פה כשל תמורה, וגם לא את ההחזר שהובטח לי (אמנם בע״פ ולא בכתב).
מחברת האשראי התגובות איטיות, מחזיקים אותי על הקו, מבטיחים לחזור וחוזרים רק בהודעות, ובשורה התחתונה - טוענים שאני בחרתי לבטל את העסקה ולכן הם לא יכולים לעזור, למרות שהסברתי להם כמה פעמים ובכמה דרכים שלא בחרתי לבטל את העסקה ולא הסכמתי לביטול (מי היה מסכים לוותר על הכל בלי החזר?)
מה האופציות העומדות לרשותי? אני יכול לתבוע את חברת האשראי על המקרה?
שלום,
בהתאם למתואר אין לך עילה לתביעה כנגד חברת האשראי. מה שנותר לך לעשות הוא להגיש תביעה כנגד המלון שנהג מולך כפי שאתה מתאר.
יהיה עליך להגיש את התביעה כנגד המלון במדינה ששם המלון מצוי. לא ניתן להגיש תביעה זו בבתי המשפט בארץ.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר