מחלקת המכס של הדואר מחזיקה אצלה בחבילה שערכה פחות מ-75 דולרים, הגשתי להם קבלה וחשבונית שיוכיחו את טענותיו + תצהיר ממני בכתב שאומר שהחבילה הנ"ל היא לשימוש אישי בלבד ולא לעסק או חנות כלשהי + העתק שיחה עם המוכר שמאמת את התצהיר שלי והם דוחים את כל הראיות (שהם דרשו) שתומכות בי ודורשים ממני לשלוח אליהם מצב חשבון בנק של 3 החודשים האחרונים על מנת להתקדם, כל זאת לאחר שהם הכריחו אותי לשלוח אליהם העתק שיחה אישית ופרטית עם המוכר (את הקבלה עבור החבילה ואת התצהיר מסרתי והסכמתי מרצוני, את כל השאר לחלוטין לא). מה ניתן לעשות?
שלום,
יש לפנות אל הגורמים הרלוונטים באמצעות מכתב התראה (רצוי מעו"ד) לצורך הסדרת העניין.
ככל שהעניין לא יפתר במכתב ומו"מ, ניתן להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות בעניינך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי נוספים בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר