בתאריך 26/11 בזמן שהותי בחו"ל (בוקרשט רומניה) ניסיתי לבצע עסקת אשראי ע"ס 426 ליי רומני. הקופאית עדכנה אותי שיש לי בעיה בחשבון הבנק (ואף גערה בי שניסיתי לבצע את העסקה שוב, דבר שגרם לי לאי נוחות רבה מול כלל הלקוחות הממתינים בתור) מאוחר יותר באותו היום ניסיתי לבצע תשלום של חשמל באתר האינטרנט ושוב נודע לי שהכרטיס אינו תקין. אי לכך נותרתי במדינה זרה ללא כסף, וללא אפשרות להשתמש בכרטיס אשראי, בירור שערכתי אמש (1/12) עם חברת האשראי, הנציגה מודיעה לי בקור רוח, שהחברה החליטה באופן שרירותי, להקפיא את הכרטיס, עד שאשלח להם תלושי שכר, ודף עובר ושב ב60 הימים האחרונים, ברצוני לציין שמעולם לא חזר לי חיוב בכרטיס הנ"ל (חיובים חודשיים של כ15k בממוצע) ובשום כרטיס אחר שהיה ברשותי, חשבוני מתנהל באופן תקין לחלוטין. לשאלתי את הנציגה, מדוע אף אחד לא הודיע לי ע"כ, כדי שאערך בהתאם. הנציגה ענתה לי שלחנו לך מכתב, לשאלתי מתי, ענתה ב25/11. האם זה הגיוני שחברת האשראי מחליטה על דעת עצמה, לחסום לבן אדם את הכרטיס (למרות שאף פעם לא הייתה בעיית תזרים, או החזר תשלומים) מבלי לעדכן אותו? לפחות היו שולחים מייל, הודעת טקסט, שיחת טלפון, איזה שהיא אפשרות להערך לנושא. התשובה ששלחנו מכתב בדואר (וכולנו מבינים כמה זמן לוקח למכתב להגיע בדואר ישראל, עד לתאריך הנוכחי (2/12) המכתב עדיין לא הגיע) אינה מקובלת בשום צורה.
וחשוב לציין, שבחברת האשראי ידעו היטב שאני בחו"ל מכיוון שב24/11 דיברנו, אני ואישתי איתם מספר פעמים, ועדכנו את הנציגים השונים, שאני כעת בחו"ל ואין לי גישה לאתר החברה. (הפנייה אליהם נעשתה, כדי לבדוק חיוב קודם שנעשה) ולכן מישהו שם באופן שרירותי, וללא סיבה הנראית לעין, הותיר אותי נתון לחסדי זרים. לתשובתכם אודה.
שלום,
קראתי את הדברים, אך לא נשאלה כל שאלה.
בכל מקרה יש צורך לפנות לחברת האשראי ולהבין את הסיבה להתנהלותה זו.
ממליץ לך לפנות באמצעות עו"ד לחברת האשראי באמצעות מכתב התראה לפני תביעה על מנת להסדיר את העניין מולם.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אתה רשאי לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר