רציתי לתקן את מכשיר הסלולר שלי במסגרת הביטוח שיש לי בחברה מסוימת. כשניגשתי לשירות לקוחות שלהם נאמר שלא ניתן לתקן את המכשיר שלי ושעליי לרכוש מכשיר חדש. רכשתי מכשיר חדש אך לאחר שלקחתי את המכשיר התקול למעבדה בתל אביב נאמר לי שניתן לתקן ואכן תיקנו ובחברה לא מוכנים לקחת אחריות ולא מוכנים לבטל לי את העסקה. נשארתי עם המכשיר החדש ובנוסף שילמתי לתיקון המכשיר שלי במעבדה פרטית... מה ניתן לעשות?
שלום,
אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה בשל כל האמור (מהטעייה, דרך התנהגות בחוסר תום לב ועד הפרת חוזה, נזקים ועוגמת נפש).
ככל שאתה מעוניין בייעוץ וסיוע משטי בעניינך, אנא פנה למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר