היי, יצא לי להגיע בעקבות פרסום של מבצע של סוג מסוים של טיטולים לסופר מסוים במשך כמה פעמיים (4) בשבוע וחצי האחרונים וכל פעם מחדש סוג הטיטולים שבעקבותיו הגעתי אף פעם לא נמצא על המדף ויותר מזה המדפים מולאו בחברה אחרת כאילו המבצע לא קיים. המבצע הוא 5 חבילות ב-100 ניגשתי לפני כשבוע לאחד העובדים שטען שאין והיום ניגשתי למנהל הסניף והסברתי לו שהם מפרסמים מבצע ובפועל המבצע אינו קיים בסניף ואני נסחבת עם תינוקת בת חודשיים ותינוקת בת שנה וחצי והתשובה שקיבלתי זה אין מה לעשות זה מה יש.
כמובן שמצאתי את עצמי שוב קונה 2 חבילות ב-100 במקום 5 שעבורי זה משמעותי. וגם להיסחב כל פעם מחדש עם הבנות בתקווה שהפעם זה יהיה קשה מאוד. יש משו לעשות עם זה ? עוגמת נפש והטעית הלקוח והזלזול .
שלום,
בהתאם למתואר יתכן ויש פה הטעיית הצרכן בפרסומת, דבר שהינו אסור בפני החוק. ראי חוק הגנת הצרכן.
באם אכן החברה מטעה את לקוחותיה בפרסום מוטעה - יש מקום להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר