שלום,
הזמנו מטבח לבית חדש, טכנאי היה אמור להגיע בטווח שלוש שעות. לאחר שלא הגיע, התברר שנתקע אצל לקוח קודם ויאחר במספר שעות, ביטלנו את ההגעה מאחרצוהיה מאוחר.
האם על האיחור הזה אני זכאי לפיצוי בגין חוק הגנת הצרכן?
לאחר מכן, התברר שחלק מהמטבח הגיע לא תקין, לא משהו שאי אפשר לחיות איתו אבל התקנת המטבח לא הושלמה.
לקח לתאם התקנה במשך כמעט חודשיים כולל השארת הודעה לחברה לתיאום התקנה שנציגי השירות לא חזרו להודעה תוך 24 שעות כפי שקיבלתי אישור בהודעת טקסט.
האם על משך הזמן הזה אני זכאי לפיצוי?
רק מציין שהחברה מוכנה לשלם "לפנים משורת הדין" 350 ש"ח פיצוי, האם יש קייס לפיצוי מעבר לכך על נושא זמן ההתקנה הארוך?
תודה
שלום,
1. כן מגיע לך פיצוי בגין אי הגעתו
2. כן אתה זכאי לפיצוי
3. לגבי שאלתך השלישית זה הכל עניין של עלות מול תועלת. מציע לך לקחת את הפיצוי המוצע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר