שלום,
שלחתי מוצר לתיקון (מערכת קולנוע ביתית) ב 20/11/2019 ועד היום 9/12/2019 לא קיבלתי את המוצר בחזרה!
ביום רביעי 4/12/19 נאמר שהמוצר בדרך אליי! אבל טרם התקבל!
החברה גם כן, מסרבת לפרט את מהות התיקון!
מה הזכיות שלי במקרה הזה?
תודה
שלום,
בהתאם למתואר יש פה הפרת הסכם ועל כן אתה רשאי לתבוע את החברה בשל הפרת הסכם, נזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר