הייתי מנוי של אתר מסוים ממש במקרה. בכל אופן לפני ארבעה ימים נכנסתי לאתר ושוטטתי במכרזי המכוניות ורציתי לראות פרטים על הרכב בטעות נלחץ לי המקש על הצעת מחיר במכרז וקפצה לי הודעה הצעתך התקבלה אני לא ידעתי מה לעשות, אינני זקוק לרכב ורק התעניינתי בפרטים כי יש לי רכב זהה. בכל אופן לא היה ניתן לבטל ולא היה מענה טלפוני באתר. כבר למחרת בבוקר מתקשרת אליי פקידה ואומרת לי מזל טוב זכית ברכב אמרתי לה גברת זה טעות לא זכיתי בכלום כי לחצתי בטעות והיא אומרת לי אין מה לעשות תקרא את התקנון שחתמת עליו כאשר התחברת לאתר. השבתי לה שאני יודע שכל עסקה ניתן לבטל תוך 14 יום וקורה שטועים. היא השיבה שאצטרך לשלם 10 אחוז ואכן תוך יום הם ניצלו את העובדה שפרטי האשראי של המנוי בידם וחייבו אותי במעל 5000 ש"ח. שאלתי היא האם לא חל כאן החוק וזכותי לבטל כמובן שהודעתי להם על ביטול עסקה גם במייל וגם בשיחה מוקלטת והאם הם רשאים להשתמש ללא רשותי בכרטיס אשראי שניתן אך ורק לצורכי המנוי באתר ולמשוך כסף? תודה.
שלום,
כאמור ובהתאם לחוק הגנת הצרכן, אתה רשאי לבטל את העסקה מבלי שיחייבו אותך.
כמו כן אין הם רשאים לעשות שימוש בכרטיס האשראי באם פרטיו ניתנו אך ורק לצורכי מנוי באתר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
לאחר שיחה עם נציגי חברות האשראי, הם אינם מוכנים למסור לי את הסיבה שאני חסום במערכת שלהם, ניסיתי לבקש מנהל אך הם מסרבים. האם יש דרך לפעול מכאן?
שלום,
אני מניח שאם עו"ד יפנה אליהם בשמך ויציג להם את החוק, הם יהיו חייבים למסור לו את הסיבה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר