קניתי מחברה מכשיר סלולר ולא דרך יד 2 ולכן הוא גם לא היה מאופס, אך הסכמתי לקנות אותו ממנה רק מכיוון שהיא הבטיחה לי שתאפס ותפרמט לי אותו ליד עדים. אך לאחר הרבה זמן שהיא דחתה את זה התברר שהיא לא מוצאת ולא יודעת את הסיסמא של ה-ID של המכשיר, אז היא אמרה לי שיש לה דרך אחרת לפרמט לי אותו והיא לטעות בסיסמא עד שהוא ננעל ושזה פותח אותו מיד לאחר מכן (לא היו לי מכשירים כאלה לפני ועשיתי זאת רק מפני שמבחינתי האחריות על לפתוח את המכשיר כמו שהיא הבטיחה לי הייתה עליה והיא אמרה לי שהיא מנוסה בזה כבר ושעשתה זאת בעבר), אך הפלאפון ננעל לגמרי וכעת אין בו שימוש. הלכתי לכמה חנויות פלאפונים וענו לי שבלי הסיסמא הם לא יכולים לפרמט לי אותו או שצריך מסמכים מיוחדים שיש אותם רק לאותה החברה שקניתי ממנה את המכשיר, בזמן שהיא גילתה כלפיי פחות עניין ולא הצליחה לעזור לי בדברים פשוטים כמו לשלוח לי את הסיסמא תוך 3 שעות, שנשלחת לטלפון שלה, מפני שרק היא מקבלת את ההודעות ואת המידע כי הטלפון רשום עדיין עליה. כעת, עברו בערך 7 חודשים מקניית הפלאפון, שמתוכן 3 חודשים הוא נעול לגמרי ואני לא יכולה להשתמש בו או למכור אותו. היא לא עוזרת לי לפרמט אותו בטענה שאין לה זמן והיא לא מוכנה לשמוע על החזר כספי. האם ניתן לתבוע אותה להכריח אותה לפתוח לי את המכשיר או להחזיר לי סכום כספי חלקי או מלא על סמך הבטחתה לאפס לי את המכשיר בעת הקנייה?
שלום,
לבית המשפט לתביעות קטנות אין סמכות להוציא צווים להכריח חברה לפעול בדרך מסוימת, אך במידת הצורך ניתן להגיש תביעה לצורך ביטול העסקה והשבה כספית מלאה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר