שלום,
פניתי למועצה להגנת הצרכן שתעזור לי מול חנות רהיטים שלא נתנה לי את הריהוט במלואו וגם קיבלתי ריהוט פגום ובעיכוב שנע בין חודש לחודשיים, ובינתיים ביטלתי שיקים, כדי שיתייחסו לתלונות שלי ויביאו כל מה שסיכמנו עליו. הבעיה שבשיקים לא היה כתוב עליהם לפקודת מי, ואז הם נתנו את השיקים לצד שלישי אחרי שגם ראיתי שאת השיקים הראשונים התחילו להפקיד לחשבונות האישיים שלהם, וגם בעסקה של האשראי הם קיבלו את הפרטים שלי ושילמו את החוב שלהם בחברת תקשורת.
בינתיים אני חוששת מהצד השלישי הזה שיש לו את השיק שביטלתי שיתבע אותי, מה אני אמורה לעשות.
בינתיים המועצה לצרכנות מחכה לתגובה מהם, ואני לא רואה שהם עונים לנציגת המועצה. פעם אחרונה הם אמרו שהם סוגרים את העסק.
בבקשה המלצתכם ועזרתכם
שלום,
אינך יכולה לפנות למספר עורכי דין כדי שכולם יסייעו לך. פנית למועצה להגנת הצרכן, עליך להמתין שימצו את העניין. באם לא יעזרו לך, אזי תוכלי לפנות לעו"ד פרטי על מנת שיסייע לך בעניין.
מעיון במה שכתבת, עשית מספר טעויות קריטיות שעלולות לספך אותך מבחינה משפטית.
באם את מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אנא הציגי אישור מהמועצה כי הם סיימו את הטיפול המשפטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר