שלום רב, השבוע התקשרתי למוקד ההזמנות של חברת תעופה בשביל לרכוש כרטיסי טיסה, בשלב מסוים בשיחה עם הנציג אמרתי לו שהאינטונציה שלו לא נעימה לי, ואז הוא אמר ואני מצטטת ״טוב שמנהל ידבר איתה, אין לי כוח למפגרת הזו". ביקשתי לדבר עם מנהלת וזו לאחר שהאזינה לשיחה, התנצלה וטענה שהוא אמר את זה למישהי אחרת, ולמען הסר ספק היא רוצה להעניק לי 50 נק׳ או שובר קניה בערך של 50$.
אני חושבת שזה לא פיצוי הולם מחברת תעופה גדולה ומוכרת. מה דעתך? יש לי עילה לתביעה? האם מגיע לי פיצוי גדול יותר מזה שהם הציעו?
שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה.
העלבות זה עניין סובייקטיבי ואישי. אם את חושבת שמגיע לך סכום פיצוי גבוה יותר, אזי מגיע לך.
גם מבחינה אובייקטיבית מגיע לך פיצוי גבוה יותר מ 50$.
מציע לך להגיש תביעה רק אם יש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר